Saturday 16 July 2011

syiling amerika



 mula dikenalkan pada tahun 1986, syiling perak yang terbaik yang pernah dikeluarkan oleh Amerika Syarikat. syiling silver yang mempunyai rekabentuk yang klasik dan di saluti 999 perak halus menjadikan syiling tersebut sangat popular kepada pelabur dan pengumpul syiling silver. rekabentuk sebelah muka yang dililhamkan oleh A.A. Weinman dipandang tinggi oleh Walking Liberty Half Dollar. Kekuatan Ameika diwakili ikon helang, perisai, 13 bintang lima titik melambang kan 13 belas koloni asal.


Jaminan kerajaan Amerika Syarikat
syiling perak yang boleh diniagakan sebagai sebuah pelaburan. kelebihan syiling ini terletak pada beratnya, kandungan prak serta kehalusan logan yang disalut yang mendapat sokongan penuh oleh kerajaan Amerika Syarikat. syiling ini bernilai di seluruh dunia, selain menjadi sebuah pelaburan yang baik, syiling ini juga boleh digunakan untuk melindungi nilai Akaun Persaraan Individu.


kepelbagaian pelaburan 
kini pelaburan logam perak semakin cepat dan berubah. pakar kewangan mencadangkan penambahan logam berharga sebagai platform ketidaktentuan denominasi aset dolar. pembelian syiling ini merupakan cara yang mudah, murah dan selamat bagi mengurangkan pendedahan kepada turun naik pasaran kewangan kerana nilai perak yang tidak tunduk kepada Rizab Persekutuan.


mudah untuk membeli, mudah untuk berjual
Kecairan adalah salah satu ukuran utama apa-apa aset. Jika mengikut keperluan semasa, cara yang palaing mudah yang boleh ditukar  dengan wang tunai? Bagaimana dengan mudah aset tersebut boleh digunakan untuk membuat pertukaran? Duit syiling diniagakan American Silver Eagle, dengan jaminan kerajaan AS , dengan serta-merta dikenali di seluruh dunia. Mereka boleh dibeli atau dijual pada hampir setiap logam berharga atau peniaga duit syiling. Oleh kerana harga perak umumnya lebih rendah berbanding dengan logam berharga yang lain, Eagle Silver adalah pilihan yang berharga bagi setiap pelabur.

No comments:

Post a Comment